Najnowsze Wpisy

śmieć.... Komentarze (1)
14. grudnia 2003 07:55:00
linkologia.pl spis.pl

Niekiedy czuje sie jak smiec .... pytasz czemu ? kiedyś czułam się potrzebna ....miałam przyjaciół .... na których mogłam liczyć ... jak miałam problem .... to zawsze mogłam z nimi pogadać oni mnie wysłuchali doradzili coś ..... oni tez oczywiscie mogli na mnie liczyc (i nadal mogą ale ja juz na nich nie :( ) teraz czuje sie jak śmieć wyrzucony do kosza ... wyrzucony z ich pamieci .... niekiedy jak im sie bardzo nudzi ... albo coś to sobie o mnie przypomną tylko to przypomnienie polega na tym ze oni zaczna nawijac skoncza ja zaczne cos opowiadac ... a ich juz nie bedzie .... bo po co mają słuchać głupiej Kaśki ? zobaczyli ze zyje i to starczy .... ciekawe czy ktos by wogole na moj pogrzeb przyszedl ? - moze i to głupie myślenie .... ale pewnie nikt by nie przyszedl ... bo po co maja sie interesowac Kaśką ..... mają wiele więcej rzeczy do robienia niz isc na pogrzeb .... nie? a zresztą po co ja to pisze ? jak i tak nikt tego nie przeczyta ..... bo co kogo interesuje co czuje Kaśka ..... ? czasem mi się zdaje że wszyscy żyją normalnie a ja w innym swiecie niezauwazona przez nikogo .... a moze ja już nie żyje ? jestem duchem ? i dlatego tak jest ?e raczej żyje bo o umarłych się dobrze mówi a mnie wszyscy tylko obgadywać potrafią (moi znajomi jak to przeczytają to pewnie napiszą no co ty nikt cie nie obgaduje .... ale zanim to napiszą niech pomyślą .... bo ja wiem więcej niż im się wydaje....)  hm ....albo moze poprostu jestem niewidzialna ? oo to bardziej prawdopodobne .... hm beznadziejne jest takie zycie ... nie ma dla kogo zyc .... nieczuje sie nikomu potrzebna .... świat jest cały zakłamany .... nikt szczerze nie powie co o kim sądzi ...... ale czemu nie ? nie rozumiem ..... czego się boi że przestane się odzywać ? - nie przestane ( ale wy sie juz nie odzywacie) Ja bym poprostu bardzo chciala zeby ludzie mi mowili prawde co o mnie sadza a nie obgadywali ..... ale na marne to pisanie jak i tak nikt nie przeczyta ....a tym bardziej nie napisze szczerze co o mnie sądzi .... napisze " jesteś spoko" minie godzina a juz bedzie mnie obgadywać ...... a może byście tak mnie do mnie poobgadywali ? czemu nie ? bo tak się nie robi ? boicie się powiedziec prawdy .... ale czemu? przeciez ja i tak nie jestem potrzebna do niczego ?

niekiedy mam ochote wyjechać gdzieś gdzie nikt by mnie nie znał ... ja bym nikogo nie znała ... i zacząć życie na nowo ... jako inna osoba .... ale czy mam pewność że będzie lepiej ? nie ! ale nie mam tez pewności że będzie gorzej ... ale gorzej to juz chyba nie moze byc .... :( rok temu o tej porze ... eh nie wazne .... ale ci ludzie się zmieniają ....a moze oni sie nie zmieniaja tylko ja sie zmienilam? ja juz nic nie wiem .... nie wiem kim ja jestem? ... po co jestem? .... :( 

niechce mi się więcej pisać..... może jeszcze kiedyś to dokończe ... ale raczej nie bo przeciez i tak nie ma sensu .... wogole moje zycie nie ma sensu ..... jestesm smieciem .... ktory niekiedy komus jest potrzebny do blizej nie okreslonych celów ....

catharina : :

koniec:( Komentarze (1)
13. grudnia 2003 23:54:00
linkologia.pl spis.pl

no i mamy koniec soboty .... :(( ble

ale fajnie nawet ją spędziłam ....

ale co z tego jak juz koniec .... ale wszystko co dobre szybko się końzy jak bym siedziała w chacie i się nudziła to ... pewnie trwałaby wieczność hehe

a teraz kapa zaraz niedziela .... potem poniedziałek i znowu do szkoły blee.... ja chce już święta ... ferie .... wakacje .... a do wakacji jeszcze 195 dni ... no znaczy za 10 min 194 dni :) hmmm może jakoś przeżyje ? hmm co by tu jeszcze napisac ? o tym że zdenerwowałam się na jedną osobe dziś to nie będe pisać .... bo po co  ? ostatnio to norma ... nie ma dnia żeby ktoś mnie nie zdnerwował .... ale coż ... może właśnie żyje po to aby znajomi mieli kogo denerwować ? eh nie chce mi się spać .... :) ale trzeba wczesnie spać .... bo ide do kosciolka hehe :) ok ide bo już pisze głupoty ....

 PaPaPa - Dobranoc wszystkim .... i jak kogoś dziś zdenerwowałam .... to przepraszam ...ale moze zapomniałam uprzedzić że jak jestem zła to lepiej nawet ze mną nie gadać .... bo ja juz tak mam ze jak ktoś mnie wkurzy to potem ja sie na wszystkich wyzywam ...wiem ze tak nie powinno być .... ale obiecuje ze POSTARAM się zmienić .... ale czy mi to sie uda to nie wiem :)

I jeszcze ten sylwester ..... blee kapa ./... co ja bede robić .... siedziec w chacie przed kompem ? bleeeee czuje że to będzie najgorszy sylwester w moim życiu .... zawsze sie na jakąś imprezke chodziło ...większą lub mniejszą ale zawsze coś a w tym roku ? nici .... bo nie ma gdzie isc .... bleee jeszcze tylko 18 dni .... no coż .... zrobie sobie impreze w domu z rodzicami ..... albo na gg ... założe sobie kilka numerów i będe sama ze sobą gadać ....no bo kto bedzie siedziec w sylwka na gg oprocz mnie ? chyba nikt .... a może coś w tv będzie ... a jak nie to pojde spac o 24:01 i tyle  :((

ok teraz już naprawde kończe PaPaPa :)

catharina : :

nuda.... Komentarze (1)
12. grudnia 2003 21:33:00
linkologia.pl spis.pl

nuda jak nie wiem .... :( niedosc ze Kaśce pozyczylam telefon ! to przyniosła mi wieczorem a miala zaraz po szkole .... to jeszcze rozładowany .... co ona (oni) z nim robiła heh ale nudno dzis jest ..... hm ...... spać mi się już chce ..... chociaz jest jeszcze wczesnie .... ale zaraz pewnie pojde spac bo co tu robic?

catharina : :

hmmmm :) Komentarze (1)
12. grudnia 2003 17:40:00
linkologia.pl spis.pl

w szkole w sumie luzy ..... to nic ze do domu wrocilam 3 godziny pozniej heh ale coż musialam jeszcze po sklepach polazic..... troche sie zmeczylam ale teraz weekend bedzie wiec super .... odpoczne sobie !! tylko ze jutro jeszcze babcia z dziadkie przyjezdzaja .... :) hmmm co tu jeszcze wiecej moge napisac ? hmm narazie juz koncze bo i tak nie mam co pisac wieczorem cos jeszcze moze napisze ! pozdrowka

catharina : :

mam dosyć :( Komentarze (0)
11. grudnia 2003 19:03:00
linkologia.pl spis.pl

dosyć wszystkich i wszystkiego !!! :(

catharina : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii